مطالب مرتبط:
انفجار منزل مسکونی در خرم آباد 2 مصدوم بر جا گذاشت 
انفجار گاز در یک واحد مسکونی خرم آباد/ 2 نفر مصدوم شدند
انفجار هولناک یک خانه در خرم آباد
کشف فرار مالیاتی 150 میلیاردی در خرم آباد
شهرداری و شورای شهر خرم آباد برای شاداب سازی مراکز کانون مشارکت کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 09:452024-09-12حوادث

انفجار منزل مسکونی در خرم آباد 2 مصدوم بر جا گذاشت 


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: انفجار منزل مسکونی در کوچه نبرد سه کوی ارتش موجب تخریب واحد و مصدومیت 2 نفر شد.

- ایسنا/لرستان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: انفجار منزل مسکونی در کوچه نبرد سه کوی ارتش موجب تخریب واحد و مصدومیت 2 نفر شد.

پسجاد نعمتی امروز 22 شهریورماه در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات این حادثه، اظهار کرد: ساعت 06:40 صبح امروز سامانه 125 آتش نشانی با دریافت خبر این انفجار بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 2 و چهار را به محل حادثه اعزام کرد.

وی بیان کرد: در این حادثه طبقه دوم یک ساختمان مسکونی دو طبقه دچار انفجار و بخش عمده ساختمان تخریب شده بود که با حضور آتش نشانان محل حادثه امن شد و اقدامات لازم جهت جلوگیری از حریق احتمالی، ریزش آوار و ایمن سازی ساختمان های همجوار که دچار خسارت شده بودند، انجام پذیرفت.

نعمتی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین ساختمان و یک نفر دیگر از ساختمان همجوار دچار مصدومیت شده بودند که توسط آمبولانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند و علت نیز توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام


برچسب ها: انفجار منزل مسکونی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - منزل مسکونی - انفجار منزل - انفجار - شهرداری خرم آباد - سازمان آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

انفجار منزل مسکونی در خرم آباد 2 مصدوم بر جا گذاشت 

انفجار منزل مسکونی در خرم آباد 2 مصدوم بر جا گذاشت